Fiecare marketer afiliat este în căutarea unei piețe de succes care îi oferă cele mai bune avantaje financiare. Uneori ei cred că exista o formulă magică și tot ceea ce trebuie să facă este să o găsească și să o aplice. În realitate, lucrurile sunt mai complexe de atât.S-a dovedit de-a lungul unor ani de muncă și dedicație că doar anumite practici de marketing de calitate pot să aducă success în afiliere.Există tactici de online marketing care au funcționat înainte și continuă să funcționeze și astăzi în domeniul marketingului afiliat. Cu aceste trei sfaturi de top vei putea să crești volumul vânzărilor și iți vei mări șansele de a dobândi un venit bunicel din marketingul afiliat.Iată cele patru sfaturi prețioase pentru succesul în marketingul afiliat:1. Folosește Pagini Unice Pentru Fiecare ProdusFolosește pagini unice pentru a promova separat fiecare produs pe care îl vinzi prin marketing afiliat. Nu le aglomera pe toate la un loc pentru a evita plata mai multor domenii și eventual chiar hosting. Este mai bine să ai câte un site care să se focuseze pe fiecare produs în parte și nimic altceva. Mai ales dacă sunt din nișe diferite.

2. Include Recenzii Și Testimoniale

Include întotdeauna recenzii ale produsului pe pagina de vânzare, astfel încât vizitatorii să aibă o bună înțelegere a beneficiilor produsului pentru cei care îl cumpăra. Include și testimoniale de la utilizatorii care au testat deja produsul sau serviciul. Asigura-te că acești clienți nu au nimic împotriva afișării numelui lor (și eventual o fotografie) pe site-ul produsului pe care îl promovezi prin marketing afiliat.

marketing afiliat

Poți, de asemenea, să scrii articole care subliniază beneficiile utilizării produsului/serviciului și să le incluzi pe site-ul tău ca pagini adiționale. Fă aceste pagini atractive, incluzând și chemarea la acțiune după partea informativă. Fiecare titlu și subtitlu trebuie să atragă cititorul și să îl determine să citească în continuare, poate chiar să te contacteze. Scoate în evidență punctele principale. Astfel, îl vei ajuta pe cititorul care scanează rapid pagina să rețină esențialul și să înțeleagă repede despre ce este vorba.

3. Oferă Rapoarte Gratuite Vizitatorilor

Dacă este posibil, poziționează aceste rapoarte gratuite în primul ecran, adică la începutul paginii, astfel încât să fie imposibil să nu sară în ochi. Creează mesaje în autoresponder cu adresa către fișierul oferit. Aceste mesaje vor fi trimise automat celor care iți introduc datele în căsuța de înscriere pentru primirea raportului. Conform statisticilor, o vânzare se întâmplă de obicei la al șaptelea-lea contact cu prospectul. Asta înseamnă că după emailul inițial cu raportul gratuit va trebui să adaugi și altele, în care vei menționa oferte către produsele pe care le promovezi.Doar două lucruri se pot întâmpla pe pagina ta dacă nu ai un formular de înscriere cu raport gratuit: fie se face vânzarea produsului afiliat, fie prospecții pleacă și nu se mai întorc. Dacă însă le captezi adresa de email și le trimiți informații utile din când în când, vei putea să le aduci aminte și de produsul afiliat pe care și-l doreau dar au amânat cumpărarea. Fii atent însă la cum te exprimi în aceste emailuri: ele nu trebuie să sune ca o reclamă publicitara.Axează-te pe lucrurile importante precum beneficiile produsului/serviciului, cum poate acesta să facă viața mai ușoară și mai plăcută. Emailul trebuie să aibă un subiect convingător. Pe cât posibil, evită folosirea cuvântului “gratuit” deoarece există filtre de spam care aruncă astfel de mesaje în folderul “spam” sau “junk” înainte ca abonații să apuce să citească. Convinge-i pe cei care s-au înscris să primească raportul tău că vor avea de pierdut dacă nu profită de oferta ta în ceea ce privește produsele și serviciile pe care le promovezi prin afiliere.

4. Obține Trafic Relevant

Flower

Fă rost de trafic care este targetat pentru nișa produsului promovat. Gândește-te doar: dacă  persoana care a vizitat site-ul tău nu are nici un interes pentru ceea ce oferi, atunci sigur face parte din categoria celor care vin și pleacă imediat fără a se reîntoarce. In acest scop, poți să publici articole pe site-ul tău și în directoare de articole. În acest fel, te expui atât la căutarile google cât și vizitatorilor site-urilor pe care ai publicat, vizitatori care sunt interesați de ceea ce oferi.Asigură-te că articolele sunt scrise în așa fel încât sa le starneasca și mai mult interesul. Incearcă să scrii un minim de două articole pe saptamana, cu o lungime de minim 300-600 de cuvinte. Prin această muncă constantă asupra conținutului relevant, poți genera în jur de 100 de vizite targetate către site-ul tău pe zi (depinde de nișă).Ține minte că doar 1 din 100 vor cumpăra probabil produsul sau serviciul pe care îl promovezi prin marketing afiliat. Dacă poți să generezi 1,000 de vizite pe zi, asta înseamnă, din punct de vedere statistic, că poți obține 10 vânzari.

marketing afiliat

Concluzii:

Practic, pentru a avea succes în marketingul afiliat, trebuie să urmezi aceeași pași și să faci aceleasi lucruri pe care le-ai face pentru promovarea propriilor produse. Doar pentru că este vorba despre produsele altora nu înseamnă că trebuie să sari peste etape și să nu oferi un bonus, sau să îngrămădești produsele pe o singură pagină.Cele patru sfaturi nu sunt greu de pus în practică. Este nevoie doar să aloci puțin timp și să-ți creezi un plan de acțiune. Daca te ții apoi de treabă, sigur vei supraviețui în această afacere, cea a marketingului afiliat, în care nu mulți reușesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *