4 Sfaturi folositoare care stimulează încrederea în brandul tău!

Agențiile de marketing doresc să ai încredere în ele pentru a-ți îmbunătăți brandul în același mod în care vrei ca clienții să aibă încredere în tine pentru a oferi informațiile și produsele sau serviciile de care au nevoie. Compania dvs. trebuie să creeze încredere cu potențiali și clienți pentru a menține relații puternice pe termen lung cu clienții. Aceste relații reprezintă elementul de viață al unei companii B2B și sunt consolidate complet de încrederea brandului. Lucrul cu agenția potrivită îți poate stabili brandul ca lider de încredere în industria ta.

Indiferent dacă marca dvs. este deja parțial stabilită în mintea pieței dvs. țintă sau compania dvs. nu este chiar pe harta din industria sa, există o mulțime de agenții potrivite pentru a face marca dvs. mai cunoscută și de încredere. Vom discuta elementele unui brand de încredere și apoi modul în care o agenție poate ajuta la construirea fiecăruia.

 

Să examinăm în detaliu fiecare dintre aceste puncte:

1. Aveți o identitate vizuală puternică și o voce consecventă

Ce idei și sentimente doriți ca potențialii și clienții să aibă când vă văd logo-ul și alte materiale de marketing? Conținutul companiei dvs. este conversațional sau lustruit și formal? Vor aprecia publicul dvs. atingerea autoritară a vocabularului tehnic, sau ar găsi jargonul neclintit și decalant?

Aceste întrebări sunt importante atunci când construiți un brand și modul în care o agenție vă ajută să le răspundeți este modul în care vă vor ajuta compania să stabilească o identitate de marcă puternică și consistentă.

Colaborarea cu o agenție vă poate ajuta compania dvs. să aibă acces la profesioniști de proiectare care, cu ajutorul dvs., pot stabili în mod eficient aspectul site-ului dvs. web, materiale de marketing, logo-uri și multe altele. Profesioniștii în marketingul de conținut din agenția dvs. vă vor ajuta să stabiliți tonul de voce pe care marca dvs. ar trebui să îl folosească.

O agenție vă poate ajuta să răspundeți la toate aceste întrebări și să creați o strategie de brand sau un document de creație scurt, care să definească logo-ul mărcii, paleta de culori, tonul vocii și toate mottourile, sloganurile și mesajele publice pe care marca dvs. le va folosi. Este important să fii decisiv și să pui în evidență aceste atribute, deoarece consecvența este unul dintre elementele de bază pentru încrederea mărcii. Când clienții își aduc aminte și recunosc marca dvs., ei pot începe să construiască o relație de încredere cu compania dvs.

2. Realizați conexiuni personale cu clienții

Raportul de marci de încredere B2B din 2019 demonstrează că mărcile cele mai de încredere de către clienți s-au concentrat pe construirea conexiunilor personale, prin înțelegerea valorilor și nevoilor clienților lor. Pentru a face acest lucru, companiile creează persoane cumpărător.

Unele agenții nu consideră această practică o parte a marketingului de marcă, dar este unul dintre locurile cheie în care companiile pot lua legătura cu marketerii. Persoanele cumpărător sunt reprezentări fictive ale clientului ideal al companiei dvs. bazate pe date și cercetare. Un personaj cumpărător al clientului tău ideal include:

  • Date psihografice: aprecieri, neplăceri și trăsături relevante ale personalității
  • Date demografice: interval de vârstă și venituri
  • Date profesionale: roluri, responsabilități, obiective și provocări în muncă (aceasta este partea pe care o ajută compania dvs.)

 

Sursa: https://www.lean-labs.com/blog/using-customer-journey-maps-and-buyer-personas-templates-for-website-strategies

Agenția dvs. poate dezvolta persoane pentru cumpărători pentru compania dvs., obținând informații de la dvs. și utilizând resursele acestora pentru a colecta date. Aceste profiluri de clienți vă vor ajuta atât dvs., cât și agenția dvs. să vă conectați cu potențiali, știind ce valorează. Clienții se simt apreciați și investesc timp și au încredere atunci când o companie se conectează cu ei în ceea ce contează cel mai mult.

 

3. Creați conținut informativ și distractiv, nu doar promoțional

Conținut interesant și informativ vă oferă șansa de a vă conecta și de a comunica cu clienții și de a vă elibera de norma companiilor care „își aruncă” produsele și serviciile către clienți non-stop. Aceasta este esența marketingului inbound, o școală de marketing care a crescut în proeminență în ultimul deceniu.

Multe agenții, în special cele care lucrează cu gigantul software de marketing de intrare HubSpot, oferă servicii de expertiză în marketingul de intrare. Conținutul de marketing intern include resurse precum bloguri, cărți electronice, videoclipuri, infografii și multe altele. Aceste resurse vor fi relevante pentru ceea ce caută clienții dvs., fără a le vinde pur și simplu produsul dvs.

Resursele de conținut de calitate îți stabilesc brandul ca un lider de gândire în industria sa, care este un pas important pe calea construirii unui brand de încredere. Când potențialii și clienții întâlnesc conținutul dvs. și obțin informații valoroase din acesta, vă vor privi ca o sursă de informație de încredere.

Realizarea de conținut interesant și informativ necesită timp, energie și multă cercetare. Să ai o agenție cu o echipă cu experiență care să poată crea eficient conținut convingător îți eliberează timpul și economisește banii companiei tale.

 

4. Utilizați Tactica curentă de marketing

În afara bordului, brandurile în care clienții B2B au încredere au folosit tactici de marketing „ale momentului”. Asta nu înseamnă că foloseau tehnologii de care alte mărci nu au auzit încă. În schimb, înseamnă că foloseau platformele sociale și formatele de conținut pe care clienții le folosesc cel mai mult, prezentându-și mesajele în modul în care clienții le-ar primi cel mai confortabil. Utilizarea tacticii actuale creează încredere făcând marca dvs. accesibilă și relatabilă pentru clienți.

 

 

Unul dintre cele mai populare marketing video în acest moment este videoclipul doar text. Aceste videoclipuri sunt scurte și au un text limitat pe ecran cu imagini de fundal relevante. Ele pot însoți conținut de formă lungă, precum postările blogului, servind ca un fel de remorcă pentru bloguri atunci când sunt partajate pe social media. Aceste videoclipuri sunt ușor de creat, dar numai dacă știi cum. Acolo intră o agenție.

Agențiile știu ce vor clienții să vadă, să citească și să audă și au abilități pentru a crea acel conținut. Echipa agenției dvs. ar trebui să fie la curent cu toate tactici de marketing actuale și populare, astfel încât marca dvs. să nu rateze nicio oportunitate de a vă conecta cu clienții.

 

Înveliți

Agențiile sunt cel mai bun prieten al unei mărci. Deoarece marketerii agențiilor pot vedea imaginea de ansamblu și pot oferi o perspectivă exterioară, informată asupra companiei dvs., îndrumarea lor este de neînlocuit. Când cauți o agenție care să te ajute să îți îmbunătățești brandul și să creezi încredere cu clienții, caută una care să ofere o suită completă de servicii de branding. Vrei o agenție care să-ți stabilească brandul și să pună strategia pe primul loc, fără doar să sari în implementarea tacticii de marketing. Cu ajutorul agenției potrivite, compania dvs. va fi clasată în calitate de brand B2B de încredere în cel mai scurt timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *