5 Întrebări pentru a vă îmbunătăți strategia de marketing de conținut pentru 2020

Strategia dvs. de conținut este complet integrată?

O strategie de conținut complet integrată este vitală pentru a ajuta brandurile să își atingă obiectivele. Ceea ce înseamnă integrare este că toate aspectele legate de marketingul de conținut colaborează de la PR la social media la e-mail marketing.

 

Cu această abordare, veți asigura mesagerie constantă pe toate formatele și canalele. Fiecare bucată din marketingul dvs. de conținut funcționează, de asemenea, pentru a consolida acest mesaj. În cele din urmă, integrarea vă permite să primiți mesajul potrivit în canalele potrivite la momentul potrivit și în fața publicului potrivit.

În recentul Raport de fitness al conținutului PAN din  2019 , peste 100 de profesioniști de marketing de conținut au fost întrebați cu privire la performanța strategiei lor de conținut. PAN le-a întrebat în mod special despre integrare, iar 62,5% dintre marketeri și-au definit strategia ca fiind complet integrate, cu o creștere de 9% față de anul precedent.

 

Această statistică arată că marketerii de conținut pun mai mult accent pe integrarea strategiei lor. Cu toate acestea, există încă o anumită inconsecvență între toate planurile. Integrarea poate fi mai grea pentru întreprinderile mai mari, care pot suferi de silozuri. Îmbrățișarea integrării și colaborării este o mișcare inteligentă pentru echipele de marketing conținut inteligent.

Cum te ajută strategia de marketing a conținutului să-ți creezi încredere?

Unul dintre obiectivele marketingului de conținut este să creezi o conexiune cu publicul tău. Această conexiune trebuie să se bazeze pe încredere. Și încrederea se bazează foarte mult pe mintea marketerilor, potrivit sondajului PAN. A constatat că marketerii sunt cei mai preocupați de experiența și autenticitatea clienților atunci când vine vorba de consolidarea încrederii.

 

Cu un mediu saturat de conținut, trebuie să ieși în evidență. Construirea încrederii permite audienței dvs. să vă vadă ca un expert și un lider de gândire. Toate acestea pot fi realizate prin îmbunătățirea experienței lor și fiind autentice. Asigurați-vă că aceste caracteristici și obiective fac parte din strategia dvs. de marketing de conținut, astfel încât să aveți o abordare holistică pentru dezvoltarea încrederii. Asta înseamnă că trebuie să fii atent la modul în care îți construiești conținutul, astfel încât să fie convingător, interesant și ușor digerabil.

Cum mărești performanța strategiei de conținut?

Nu este ușor să stabiliți dacă strategia dvs. de conținut funcționează așa cum era de așteptat. Deși există numeroase valori pe care le puteți urmări pentru a măsura performanța conținutului, acestea nu vă oferă întotdeauna informații despre strategia dvs. de conținut.

 

Când vine vorba de a-l măsura, trebuie să te întorci și să te uiți la obiectivele care îl conduc. Fiecare strategie de conținut ar trebui să conțină obiective specifice pe care vă așteptați să le îndeplinească. Aceasta ar putea fi orice, de la o anumită creștere procentuală pentru descărcări de cărți electronice sau o mai bună implicare a rețelelor de socializare, până la abonați la un blog crescut. Oricare ar fi acele obiective specifice, veți avea nevoie de o modalitate de a le măsura.

 

Și unii marketeri nu sunt siguri că o duc bine. Sondajul PAN s-a dovedit a fi o zonă dificilă, doar 31,1% spun că pot trasa o corelație între marketingul de conținut și veniturile. În timp ce 55,6% dintre marketeri au răspuns că nu se simt încrezători în capacitatea lor de a atribui ROI cu exactitate programelor de marketing de conținut.

Soluția la această întrebare este de a dezvolta o strategie de măsurare care să facă parte din strategia dvs. de conținut. Fără să înțelegeți impactul conținutului dvs., creați conținut doar de dragul conținutului și acest lucru nu va genera oportunități și va dezvolta fani.

 

Stăpânirea analizei conținutului și identificarea efectului specific al conținutului asupra modului în care atrageți și convertiți clienți noi este dificilă. Este nevoie de timp pentru a elabora abordarea corectă, astfel încât să măsurați cu adevărat valorile care contează.

Unde sunt golurile strategiei de conținut?

Când dezvoltați strategia de conținut , o evaluați în același timp? Fără o evaluare completă a trecutului și prezentului, nu veți putea vedea lacunele. De exemplu, dacă nu ați evaluat performanța formatului dvs. de conținut, atunci nu veți ști ce formate sunt cele mai consumabile pentru publicul dvs.

 

De asemenea, este esențial să evaluați performanța conținutului VoC și VoE pentru a vedea ce răsună. De ce să-ți petreci timpul continuând să redactezi sau să îți reutilizi conținut care nu funcționează? Asigurați-vă că vă integrați cu alte departamente, cum ar fi vânzările, resursele umane și succesul clienților, pentru a vă asigura că conținutul pe care îl împărtășiți este relevant și oportun, deoarece pot fi cei care știu cel mai mult despre acea audiență specifică. Dacă până în prezent nu v-ați integrat cu aceste departamente, asigurați-vă că aceasta va face parte din strategia dvs. în 2020.

 

Parteneriatul cu aceste departamente și analizarea seturilor cheie de date ar trebui să vă ajute să vă hrăniți strategia de conținut, astfel încât să crească fără restricții. Este bine să te uiți înapoi la momente ca acestea, pentru că te va ajuta să ai un plan mai bun înainte. S-ar putea să constatați că, în evaluarea dvs., nu acordați o pondere egală diferitelor persoane cumpărătoare . Poate aveți trei tipuri distincte de cumpărători, dar strategia dvs. se concentrează doar pe doi. Acesta este un gol clar pe care îl puteți identifica și lucra pentru a-l închide.

 

Care sunt planurile dvs. de strategie pentru conținut 2020?

Este esențial să vă revizuiți strategia de conținut înainte de începutul unui nou an. Atâtea lucruri pot avea impact asupra a ceea ce veți face în câteva luni. Acestea sunt lucrurile pe care strategia dvs. actuală de conținut ar putea să nu le țină cont, inclusiv dezvoltarea de noi produse, extinderea într-o industrie nouă sau factori externi, precum noile reglementări care vor afecta publicul.

 

Toate aceste informații, pe lângă valorile dvs., ar trebui să vă ajute să vă modelați planul pentru anul următor. Vei crea obiective noi, iar unele dintre acestea ar trebui să se orienteze în jurul subiectelor pe care le-am atins – integrarea completă a strategiei, crearea încrederii și măsuri mai bune.

 

Când aveți această sumă de informații, planurile dvs. pe termen lung și pe termen lung se vor uni mai perfect și vă vor ține concentrat pe crearea și executarea unei strategii de marketing de conținut care oferă rezultate reale pentru afacerea dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *