Ce legătură are cultura companiei cu marketingul?

De prea multe ori, cultura companiei devine o scuză pentru a nu angaja o gamă diversă de candidați altfel calificați. De fapt, potrivit furnizorului de platforme HR  Onbordia , peste jumătate din companiile naționale folosesc „natura culturală” ca o modalitate de a exclude mai degrabă decât de a include. Cu toate acestea, aș susține că această utilizare greșită a culturii companiei amortizează potențialul organizației. Niciodată această utilizare greșită nu este mai evidentă decât în ​​rezultatele sale de marketing.

În urmă cu patru ani, am sugerat ca întreprinderile să-și amintească de ce există: „ pentru a rezolva o problemă a clienților și că soluția acestei probleme s-a născut din idei care se bazau pe discuții cu potențiali clienți.”

Atunci când cultura companiei nu îi întâmpină pe cei ale căror idei sau mod de viață diferă de status quo, cum poți ajunge la diverse segmente de clienți cu campaniile de marketing?

Cum puteți deveni conștienți de problemele acelor clienți dacă cultura companiei dvs. nu are aceeași lungime de undă? Cum puteți pune întrebările corecte?

Prea des, atunci când cultura unei companii exclude alte perspective, asta se arată în eforturile sale de marketing. Campaniile pot deveni penibile, chiar excesiv de ofensive atunci când încercați să vindeți fără a conștientiza provocările unice ale clienților.

Cu toate acestea, când știi să pui întrebări corecte, poți veni cu răspunsurile de care au nevoie clienții tăi. Și când oferiți aceste răspunsuri, câștigați dreptul de a explica ce poate face afacerea dvs. pentru ei.

Transformă-ți cultura și îți vei transforma marketingul. Iată cum.

Transformă-ți cultura angajării

Construiți o cultură a incluziunii atunci când vine vorba de angajare. Nu vorbesc despre cote aici. Vorbesc despre găsirea unor oameni talentați din toate punctele de viață, aducerea lor și permiterea cadourilor lor unice să vă îmbogățească cultura companiei.

Asta înseamnă că dacă aveți un potențial angajat care este Baby Boomer și produceți modele de boho, nu le excludeți. Perspectiva lor de acum câteva generații ar putea aduce un segment de clienți cu totul nou – hipii îmbătrâniți ale căror moduri inspirate ale tale ar putea doar să-ți adore îmbrăcămintea.

Și, dacă sunt pricepuți să comunice cu milenii, ar putea deveni cei mai buni oameni de PR. Nu trebuie decât să ne uităm în urmă cu câțiva ani la apelul septuagenarului Bernie Sanders către acea generație pentru a realiza că uneori ceea ce pare o inadecvare a culturii s-ar putea dovedi a fi un 10 perfect atunci când vine vorba de succesul de marketing.

În mod similar, nu excludeți un chimist care poartă hijab pentru bere. Dacă este dispusă să lucreze acolo și talentele ei sunt la îndemână, ar putea aduce un nivel de consecvență produsului dvs. pe care ceilalți angajați nu l-au găsit.

Cu alte cuvinte, prioritizează talentul, inovația și spiritul de echipă față de cele familiare atunci când vine vorba de angajare. În acest sens, veți deschide perspective noi.

Transformă-ți cultura locului de muncă

Un  studiu Deloitte din 2016 a  descoperit că 82 la sută dintre companii văd cultura companiei ca un avantaj competitiv major.

Asta înseamnă că șansele sunt, concurenții tăi își creează locul de muncă pentru a obține un avantaj asupra ta. Dar ai un avantaj. Ați transformat deja procesul de angajare pentru a include acei talentați care au personalități diferite și demografii diverse.

Acum, că ai o astfel de echipă, pune-i să lucreze la transformarea culturii tale. Prioritatea dvs. numărul unu ar trebui să fie angajarea angajaților: ajutarea oamenilor să iubească locul unde lucrează și să iubească munca pe care o fac.

Companiile cu un nivel ridicat de implicare, așa cum   subliniază Cameron Brain , depășesc financiar alte persoane din industria lor cu până la 147%. Angajații au, de asemenea, (duh!) Șanse mai mari de a rămâne, reducând costurile de recrutare, de bord și de formare. Este un câștig-câștig.

Nu numai asta, dar cei 50% dintre aceștia care postează deja pe social media despre compania lor vor deveni avocați ai mărcii – dacă îi angajați în primul rând.

Cunoașteți obiectivele personale ale angajaților dvs. și ajutați-i să le îndeplinească. Implicați-i în luarea deciziilor, luându-și feedback-ul la inimă. Până la urmă, ei sunt cei de pe prima linie.

Investiți în creșterea lor în profesia lor. Nu te vor părăsi dacă ai un loc pentru ei o treaptă sau două în sus.

Conectați-le la misiunea companiei dvs. Recunoaște-i că au făcut diferența în companie – și în lume.

Când se vor simți în siguranță, de încredere și de valoare, vor face partea leului din marketingul dvs. pentru dvs.

Transformă-ți cultura de conținut

Iată modul în care această cultură transformată să funcționeze pentru tine: cu conținut generat de angajați care completează strategia echipei de marketing.

Un conținut bun de marketing, precum afacerile bune, se concentrează pe ajutorul oamenilor, nu pe vânzarea de lucruri. Întrucât marketingul se referă la furnizarea de răspunsuri la întrebările clienților, fiecare angajat din salariul dvs. trebuie să participe la act.

Indiferent dacă sunt asistenți de birou, directori sau lucrători în linii de asamblare, angajații dvs. vin în contact cu o gamă largă de oameni. Abilitează-ți angajații să răspundă la întrebările clienților potențiali despre produsele și serviciile tale.

Oferiți-le toate cunoștințele despre produse de care au nevoie pentru a răspunde la întrebări atunci când apar în conversație. Încurajați comunicarea între diferite echipe, astfel încât lucrătorii dvs. din linie de asamblare să afle despre campaniile de marketing viitoare, inginerii dvs. știu despre comunicatul de presă de săptămâna viitoare, iar asistenții dvs. de birou sunt suficient de confortabili cu terminologia industriei pentru a angaja potențiali clienți în conversație în timp ce așteaptă să discute cu un executiv.

Inspirați-le cu dedicarea către misiunea companiei dvs. Păstrați-le în bucle atunci când luați decizii și asigurați-vă că știu cum aceste decizii vă ajută să vă îndepliniți misiunea. Spiritul de echipă începe de la vârf – și dacă ești lider la orice nivel, trebuie să faci pe fiecare angajat să se simtă ca parte a misiunii tale.

Abilitează-ți angajații să posteze despre compania ta pe rețelele de socializare. Încurajează-i să posteze mesaje care:

  • Concentrați-vă pe nevoile clienților
  • Aliniați-vă cu orientările de marcă
  • Răspundeți la întrebări comune din baza de clienți țintă

Atunci când le oferiți această putere, vă  activați nu numai angajații , dar mai important, activați factorul de încredere al clienților. Scriind pe LinkedIn, Evan Kelsay de la Seismic Software   citează statistici care arată că atunci când angajații transmit mesaje de marcă, clienții le împărtășesc de 24 de ori mai des.

Mai mult, după cum   subliniază TodS Kunsman de la EverySocial , mesajele de marcă au o atingere cu 561% mai mare atunci când angajații le împărtășesc decât atunci când marca în sine trimite mesajul.

Oricât de înaltă tehnologie este distribuția echipei dvs. de marketing, aceasta nu poate susține acest tip de informare.

Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *