5 sfaturi rapide despre cum să lucrezi mai eficient ca un întreprinzător mic

Proprietarii de afaceri mici și antreprenorii sunt peste tot datorită puterii internetului. În prezent, nu există limitări în ceea ce privește vârsta, cunoștințele și educația școlară atunci când vine vorba de urmărirea visului de a avea propria afacere, de a fi antreprenor sau chiar de a lansa o afacere proprie.

Motivul principal pentru acest lucru este că internetul nu numai că face totul mai ușor și mai eficient din punct de vedere al costurilor, ci oferă și antreprenorilor o selecție uimitoare de instrumente și resurse care să îi ajute să se lanseze și să își atingă obiectivele.

Cu toate acestea, nu toți antreprenorii și proprietarii de întreprinderi mici au aceeași mentalitate, etică în muncă și practici de stabilire a obiectivelor. Cei care au o pasiune profundă, motivație și dăruire către succes, sunt probabil cei care văd rezultate mult mai mari. În același timp, aceștia au, de asemenea, unele dintre cele mai bune instrumente și programare pentru operațiunile lor de zi cu zi.
Pentru a ajuta la acest proces, astăzi vom evidenția câteva sfaturi rapide despre modul în care proprietarii și întreprinzătorii mici de afaceri pot începe să funcționeze mai inteligent și mai eficient pentru a face mai mult.

1 – Concentrați-vă pe ceea ce faceți cel mai bine și externalizați restul
Una dintre cele mai mari probleme din partea antreprenorilor este să știe unde și cum să-și petreacă timpul. În calitate de proprietar al unei afaceri, este posibil să crezi adesea că este cel mai bine să fii jack-ul tuturor meseriilor, dar destul de curând vei găsi că timpul tău este mai bine petrecut în diferite domenii și nu în toate sarcinile.

De exemplu, dacă aveți un site web sau un blog care deja câștigă bani, este probabil o idee mult mai bună pentru dvs. să externalizați eforturile de creare și marketing de conținut, în timp ce vă concentrați pe extinderea și creșterea timpului.

Indiferent care este expertiza și concentrarea dvs., la un moment dat vă veți da seama de puterea de a externaliza și de a câștiga o primă pentru ceea ce faceți cel mai bine.

2 – Știi cum să îți gestionezi cel mai bine timpul
La fel de important ca să știi unde să îți concentrezi timpul și expertiza, este să știi cum să îl gestionezi. Aceasta este, de asemenea, una dintre componentele cele mai trecute cu vederea pentru a găsi succesul atunci când cineva încearcă să înceapă o afacere sau să o extindă la potențialul maxim.

O mai bună gestionare a timpului are mai multe forme și forme diferite. De la cele mai simple metode, până la practicarea unui management mai bun al timpului, până la utilizarea aplicațiilor sau chiar notarea sarcinilor pe o foaie de hârtie – toate ajută la îmbunătățirea suplimentară a rentabilității timpului dvs. pe tot parcursul zilei.

Dacă preferați să vă gestionați timpul pe computer, acest lucru poate fi la fel de simplu ca descărcarea unui șablon de șablon de program de program săptămânal , unde puteți obține o imagine de ansamblu asupra săptămânii de lucru, actualizați cu ușurință calendarul dvs. și, de asemenea, gestionați mai bine timpul angajaților și membrilor echipei. în jurul tău, de asemenea.

3 – Căutați tutoriale video de la experți pe YouTube
Proprietarii de afaceri mici lucrează tot timpul la noi sarcini. Acest lucru poate fi orice, de la pornirea unui nou site web și încercarea de a învăța cum să folosiți WordPress sau implementarea unui nou CMS sau soluții software în afacerea lor.

Indiferent ce ar fi, încercarea de a-ți da seama cum să faci ceva de la zero îți poate suge mult timp.

O soluție mai bună este să căutați ghiduri de referință și tutoriale de calitate. În cele mai multe cazuri, ar trebui să puteți găsi un conținut fiabil pe YouTube gratuit sau să investiți într-un curs video profesional printr-o platformă precum Udemy.

Ori de câte ori căutați un curs de tutorial video online, asigurați-vă că treceți peste comentarii și evaluări, iar acest lucru vă va anunța dacă merită timp și bani.

4 – Profitați de răspunsurile Canned Gmail
Câte e-mailuri primiți și trimiteți zilnic? Dacă sunteți ca majoritatea antreprenorilor și a proprietarilor de întreprinderi mici, este probabil în gama 100+.

În același timp, câte dintre aceste e-mailuri sunt foarte asemănătoare și adesea pun aceeași întrebare sau caută sprijin?

Dacă acesta este cazul, Google Canned Responses este o soluție rapidă și ușoară pentru economisirea timpului și viteza prin toate aceste e-mailuri de intrare și de ieșire cu care trebuie să te ocupi zilnic.

Cel mai bun lucru este că această soluție simplă durează mai puțin de 60 de secunde pentru configurare, dar vă poate salva cu ușurință o mână de ore în fiecare săptămână.

5 – Utilizați automatizarea și programarea acolo unde este posibil
O modalitate excelentă de a economisi timp, de a crește productivitatea și, de asemenea, de a-ți scala afacerea în același timp, este să profitați de automatizare și programare, acolo unde este posibil.

Un exemplu rapid și simplu ar fi să planificați conținutul pentru a merge live pe cele mai populare platforme de social media. Având un program automat în funcție, acest lucru ar putea duce la salvarea a sute de ore în fiecare lună.

Un alt exemplu perfect este să configurați un autoresponder care să funcționeze cu eforturile dvs. de generare și marketing prin e-mail. În loc să trimiteți mesaje fiecărui individ principal, se poate aloca mai mult timp și efort pentru creșterea accesului dvs. și achiziționarea de noi surse de trafic.

Cum să-ți crești afacerea și expertiza

Ca proprietari de afaceri , știm ce este nevoie pentru a crea ceva de la zero, în timp ce trebuie să concurăm și cu alții din spațiul nostru.

Cu toții avem un set specific de abilități și niveluri de expertiză care ne pot oferi partea superioară, cu toate acestea, atunci când începeți să adăugați un management mai bun al timpului și o etică mai inteligentă a muncii în operațiunile dvs. de zi cu zi, cu toții putem face și mai bine.

Asigurați-vă că parcurgeți lista de sfaturi și soluții recomandate de mai sus pentru a vă îmbunătăți succesul de intrare în calitate de proprietari și întreprinzători de mici afaceri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *