Platforma de Marketing Afiliat

Crează un cont pentru a urmării pașii din tutorial!

Review video platforma 2Performant

Serviciul de hosting recomandat pentru site-ul/blog-ul tău

Hostico

 

După ce am probat câteva servicii de hosting și înregistrare a domeniului am ajuns la concluzia că am nevoie de o platformă cu care să pot comunica cu ușurință și cât se poate de repede.

Din fericire, cei de la Hostico au servicii clienți 24/7, cea ce este extraordinar. Lucrând, m-am trezit acum câteva zile că pe la  ora 02:00 nu îmi mai pot continua munca pentru că am nevoie de o adresă DNS adăugată pe hostul meu pentru a comunica cu Google. 

Am intrat pe site-ul principal, am accesat chat-ul și în cateva zeci de secunde a răspuns cineva. În aproximativ 4 minute problema mea a fost rezolvată!

Astfel de servicii de comunicare și calitatea produselor lor m-au convins să le folosesc de câțiva ani serviciile dar și sî îi recomand tuturor celor care caută. De asemenea am ales și să colaborez cu ei pentru afiliere!  Vii recomand cu foarte mare drag!

(În următoarele zile aici va fi adăugat un tutorial video pentru crearea unui site/blog de la 0 folosind Hostico)

Marketing Afiliat Tutorial 2020 Partea 3 - Cuvinte cheie și Optimizare pentru motorul de căutare.

- I - Cuvinte cheie

 

Cercetarea cuvintelor cheie în avans este o parte crucială a conținutului excelent.

Deoarece în mod ideal doriți să includeți cuvântul cheie vizat în titlul postării și în tot articolul, trebuie să alegeți cuvântul cheie înainte de a începe să scrieți.

Dintre toți factorii SEO de pe pagină, acesta este cel pe care ar trebui să petreceți cel mai mult timp învățând. 

Utilizarea cuvintelor cheie 

Google a devenit mai inteligent de-a lungul anilor. În timp ce, bineînțeles, ar trebui să utilizați cuvântul cheie în întregul conținut,  dar, atenție, adăugarea non excesivă a cuvântului cheie în textul dvs. va determina cât de des va fi afișat site-ul pe google.

Astăzi, utilizarea cuvintelor cheie este mult mai mult despre semantică. Google a ajuns să interpreteze  foarte bine sensul cuvintelor cheie ale căutătorilor încât este înfiorător.

Nu numai că se uită la cuvântul dvs. cheie, dar și sinonime ale acestuia, pentru a înțelege ce vreți să spuneți când introduceți ceva.

Atâta timp cât vă asigurați că cuvântul dvs. cheie este prezent în locuri importante din punct de vedere strategic (cum ar fi titluri, URL și meta descriere), nu este necesar să îl menționați de multe ori în text.

Pur și simplu concentrați-vă pe cititor și integrați-vă cuvântul cheie de câteva ori este nevoie în mod natural.

Prospețimea conținutului 

Hubspot a înregistrat în acest an un reper care a arătat, încă o dată, că postarea constantă de articole îmbunătățește mai frecvent clasamentul Google.

Cu toate acestea, publicarea de conținut nou este doar o modalitate de a semnala prospețimea către Google. Există o mulțime de lucruri pe care le puteți face cu conținut pe care l-ați publicat deja pentru a -l face mai actualizat .

Brian Dean de la Backlinko, de exemplu, a publicat în jur de 30 de postări în doi ani . Cu toate acestea, își ține toate postările la zi, rescrie și adăugă informații noi pe măsură ce le găsește.

Deși este important să publicați în mod regulat, puteți obține rezultate foarte bune publicând o dată pe lună, atât timp cât conținutul dvs. este detaliat și aprofundat .

Răspunsuri directe 

Google va oferi uneori căutătorilor răspunsuri directe chiar pe  pagina de rezultate. Dacă scrieți întrebarea dvs. suficient de clar pentru ca Google să o recunoască drept răspuns la o anumită întrebare, acesta va apărea direct sub bara de căutare.

Acesta este motivul pentru care ghidurile detaliate și îndelungele practici au devenit din ce în ce mai populare. Așadar, asigurați-vă că vă clarificați scopul articolului. 

Cuvinte cheie fantastice și construcții complexe de propoziții nu vă vor face să sunați inteligent și nici nu vă vor ajuta să progresați cu folos.

Cum îți alegi cuvintele cheie?

Este un subiect atât de important încât merită propria secțiune.

Motivul este că aproximativ 90% din SEO se învârte adesea în jurul selecției de cuvinte cheie.

Cuvintele cheie dictează despre fiecare bucată de conținut.

Acesta dictează ceea ce numiți site-ul dvs. sau modul în care descrieți marca dvs. online.

Cuvintele cheie chiar dictează modul în care construiți legături, inclusiv totul, din tactica pe care o alegeți până la modul în care intenționați să le implementați.

O altă greșeală obișnuită pe care o fac oamenii este că se opresc.

Poate că își reproiectează site-ul sau ies cu o nouă campanie de marketing.

O fac timp de o săptămână sau două, își actualizează paginile și apoi se opresc.

Ei cred că cercetarea în cuvinte cheie este un lucru unic și făcut doar o dată. În realitate, este exact opusul.

Cei mai buni oameni care se pricep la SEO se ocupă în mod constant de cercetarea de cuvinte cheie.

De asemenea, reevaluează în mod constant dacă cuvintele cheie din conținutul lor existent încă au sens.

Iată cum oamenii deștepți iau decizii rele pentru cuvintele cheie alese.

Greșeală comună de cercetare a cuvintelor cheie # 1: 

Alegerea cuvântului cheie greșit

Un singur cuvânt cheie ar putea trimite site-ului dvs. mii de oameni în fiecare lună.

Cu toate acestea, este probabil audiența greșită. Așadar, nu are sens să te poziționezi în căutările google pentru astfel de cuvinte care nu au legătură cu conținutul tău!

Ar fi mai bine să alegeți un cuvânt cheie diferit, chiar dacă înseamnă să renunțați la 990 de vizite pe lună.

Gândiți-vă: dacă doar una sau două persoane care citesc acel articol au cumpărat prin recomandarea dvs., sunteți deja înainte.

Totuși, aceasta nu este singura greșeală pe care o văd.

De fapt, următoarea greșeală este și mai frecventă.

Greșeală comună de cercetare a cuvintelor cheie # 2: 

Ignorarea competiției

Ați selectat cuvântul cheie potrivit din momentul inițial.

Este relevant contextual pentru ceea ce faceți. Și este mai bine aliniat cu ceea ce încercați să vindeți.

Deci care este următorul lucru pe care îl faceți?

Deschideți un instrument pentru volumul de cuvinte cheie, precum Planificatorul de cuvinte cheie Google.

Tastați câteva idei și obțineți rezultatele.

Desigur, începeți să gravitați spre cele cu cel mai mare număr de căutări.

Cum puteți găsi cuvinte cheie care sunt:

Relevante pentru afacerea dvs.
Nu prea competitive
Dar totuși oferă suficient trafic pentru a merita efortul?

Aceasta este întrebarea de aur.

Răspunsul este că trebuie să gândești în afara cutiei. Iată cum.

Sfat de cercetare cuvinte cheie # 1: 

Concentrați-vă pe intenția de căutare

Majoritatea oamenilor se concentrează pe cuvinte cheie.

Contraintuitiv, asta este ceea ce vrei să faci.

În loc să te uiți la ce scriu oamenii, ar trebui să încerci să identifici ceea ce caută .

La aceasta se referă „intenția de căutare”.

Și este diferența între a obține un pic de trafic și a obține venituri reale.

Ce caută cineva când tastează „cel mai bun instrument de automatizare de marketing” în Google?

Da, ei caută un instrument de automatizare a marketingului. Cu excepția că, nu sunt încă pregătiți să aleagă unul.

În schimb, ceea ce fac este să caute o modalitate de a evalua alternativele. Caută o comparație cot la cot pentru a putea compara merele cu merele.

Încearcă să înțelegi ce caută oamenii și nu doar ce tastează. Apoi, oferă-le cea ce au nevoie!

HTML

După ce te-ai asigurat că conținutul tău este mereu verde (confirmat de yoast ca fiind optimizat), următoarea bucată mare de care trebuie să ai grijă este HTML.

Nu trebuie să fii un codificator profesionist sau să obții o diplomă în programare prin orice mijloace. Dar, a conduce o afacere online fără a cunoaște elementele de bază ale HTML-ului ar fi la fel ca și conducerea auto fără a ști ce înseamnă culorile semafoarelor.

Din fericire, cu locuri precum Codecademy sau Khan Academy , există mai multe posibilități de a învăța totul despre HTML de care aveți nevoie în clipi de ochi și gratuit.

Să aruncăm o privire la cele patru părți de HTML pe care ar trebui să le optimizați pentru fiecare componentă pe care o produceți.

Etichete de titlu – Etichetele de titlu sunt echivalentul online al titlurilor de ziar. Acestea sunt cele care apar în fila browserului dvs. atunci când deschideți o nouă pagină.

Eticheta HTML pentru ei se numește titlu. Dar când vine vorba de bloguri, acesta devine adesea o etichetă h1, care se referă la rubrica primului ordin.

Fiecare pagină ar trebui să aibă doar o etichetă h1 pentru a face clar titlul pentru Google. 

Meta description – Meta descrierile sunt cele care apar ca un extras atunci când Google afișează pagina dvs. ca urmare a căutătorilor. Este ușor de descoperit cine și-a făcut temele SEO și cine nu are prin meta descriere.

 

metatag

Dacă optimizați un rezultat meta-descriere, Google nu îl va tăia niciodată și nu se va încheia cu „…” sau va face să pară că se încheie cu o frază de mijloc. Descrierile meta-optimizate menționează de asemenea adesea cuvântul cheie al conținutului în față.

Modul meu preferat de a edita amândouă este folosind pluginul WordPress Yoast SEO .

- 2 - Optimizarea pentru motorul de căutare

De ce trebuie să vă indexați site-ul?

În primul rând, răspunsul evident.

Dacă doriți ca site-ul dvs. să apară în toate rezultatele căutării, atunci trebuie să fie indexat.

Cu toate acestea, nu doriți ca site-ul dvs. să fie indexat o singură dată. Doriți ca motoarele de căutare să păstreze re-indexarea site-ului dvs.

Motoarele de căutare precum Google nu doar actualizează automat.

Se bazează pe păianjeni – bucăți mici de cod de computer pe care fiecare motor de căutare le trimite pentru a „accesa” pe web (prin urmare, „păianjen”). 

Treaba păianjenului este să caute lucruri noi pe web  și să actualizeze versiunea deja indexată a site-ului tău. Acea „chestie nouă” poate fi o pagină nouă pe un site existent, o schimbare la o pagină existentă sau un site sau blog cu totul nou.

Odată ce păianjenul găsește un site sau o pagină nouă, trebuie să își dea seama despre ce este vorba despre acel site sau pagina nouă.

În Vestul Sălbatic sălbatic al web-ului timpuriu, păianjenii pentru motoarele de căutare nu erau nici pe aproape la fel de deștepți ca și astăzi. Puteți forța un păianjen să indexeze și să ordoneze pagina dvs. pe baza a nimic mai mult decât de câte ori a apărut o anumită frază de căutare („cuvânt cheie”) pe pagină.

Pentru succesul de astăzi al conținutului, nu vă puteți baza pe aceste strategii de optimizare a motorului de căutare a vechilor școli.

Mulți oameni s-au clasat pentru numele de brand al celui mai mare concurent al lor doar prin umplerea a zeci de variante ale acestui nume în meta tag-urile unei pagini!

Din fericire pentru utilizatorii de căutare Google și proprietarii de site-uri etice, acele zile au trecut de mult .

Astăzi, umplerea de cuvinte cheie și meta tag vă va penaliza, nu va fi recompensată. Și meta tag-urile de cuvinte cheie nu sunt într-adevăr parte a algoritmului (deși există încă motive întemeiate pentru a le folosi ).

Dacă nu ești atent, ai putea să-ți dai site-ul cu totul afară din index – ceea ce înseamnă că site-ul tău nu va se clasifica deloc pe cuvinte cheie.

În aceste zile, Google este mult mai preocupat de experiența generală a utilizatorului pe site-ul dvs. și de intenția utilizatorului din spatele căutării  – adică, utilizatorul dorește să cumpere ceva (intenție comercială) sau să învețe ceva (intenție informațională)?

Nu mă înțelegeți greșit – cuvintele cheie încă mai contează. Alți factori sunt, de asemenea, importanți  – până la 200 în total, potrivit lui Brian Dean din Backlinko. Acestea includ link-uri de intrare de calitate, semnale sociale (deși nu direct) și cod valabil în toate paginile dvs.

Dar nimic din asta nu contează dacă păianjenii nu pot spune motoarelor de căutare că paginile dvs. sunt acolo în primul rând, ceea ce înseamnă că nu vor apărea în rezultatele căutării.

Și de aceea indexarea este atât de importantă.

Cu alte cuvinte, indexarea este modalitatea păianjenului de a aduna și prelucra toate datele din pagini și site-uri în timpul crawlerii sale pe web.

O indexare frecventă îmbunătățește rezultatele căutării.

Păianjenul notează documente și modificări noi, care sunt apoi adăugate la indexul de căutare pe care Google îl menține. Aceste pagini sunt adăugate numai dacă conțin conținut de calitate și nu declanșează nicio alarmă, făcând lucruri umbroase precum umplutura de cuvinte cheie sau creând o mulțime de legături din surse ireproșabile.

Când păianjenul vede o modificare pe site-ul dvs. web, acesta procesează atât conținutul (text) din pagină, cât și locațiile de pe pagina în care sunt plasați termenii de căutare. De asemenea, analizează eticheta titlurilor, meta tagul și atributele alt pentru imagini.

Păianjenul apoi adaugă sau „indexează” acel conținut în Google.

Aceasta este indexarea pe scurt. Este un instrument esențial pentru webmaster.

Atunci când un utilizator de căutare vine în căutarea de informații tastând cuvinte cheie de căutare, algoritmul Google merge la treabă. Algoritmul apoi decide unde să plaseze o pagină în comparație cu toate celelalte pagini legate de acele cuvinte cheie.

Cât de des este indexat site-ul dvs. vă poate afecta performanța în rezultatele căutării. Vrei să te asiguri că tot conținutul tău cel mai recent este disponibil pentru cei care caută și pentru păianjenii Google.

Aceasta este versiunea scurtă și oarecum simplificată a modului în care Google găsește, analizează și indexează site-uri noi  precum a ta. Multe alte motoare de căutare, cum ar fi Bing sau Yahoo, urmează proceduri similare, deși pot exista variații ale specificului, deoarece fiecare are propriul algoritm.

Deci care sunt factorii de indexare care contează?

Doriți o rată eficientă de index pentru site-ul dvs. web.

Asta înseamnă că doriți ca păianjenii motoarelor de căutare să găsească noul dvs. conținut cât mai repede posibil după ce ați făcut publicarea.

Puteți verifica cât de des Google crawlează paginile dvs. conectându-vă în Search Console.

Deci, ce am făcut pentru a-mi crește rata de accesare?

Am postat mult în ultima vreme și am actualizat conținut mai vechi, așa că Google este dornic să primească toate actualizările și modificările mele cât de repede poate.

Cu cât site-ul dvs. se încarcă mai repede, cu atât mai rapid Google poate intra și indexa!

Google dorește să le recomande utilizatorilor săi cele mai bune site-uri web. Se caută site-uri care oferă o experiență bună utilizatorului. În timp ce acesta include mulți factori, conținutul de calitate și viteza de încărcare a site-ului sunt extrem de importante.

Site mai rapid = experiență mai bună pentru utilizatori.

Experiență mai bună pentru utilizatori = clasamente mai mari ale rezultatelor căutării.

Mai important decât cât de des Google indexează site-ul dvs. este câte pagini indexează. Doriți să vă asigurați cât mai multe dintre paginile de pe site-ul dvs. sunt indexate.

Următorii pași vă vor ghida prin tot ceea ce trebuie să știți despre a vă indexa site-ul.

Dacă vă întrebați cum să obțineți un nivel mai mare în Google, acesta este singurul ghid de care veți avea nevoie vreodată!

Pasul 1: Site-ul meu este deja indexat?

Dacă nu începeți un site nou, site-ul dvs. web este deja indexat.

Dacă nu sunteți sigur, iată cum puteți afla.

Cel mai simplu mod de a verifica acest lucru este să căutați  site:domeniu.com  în Google. 

Dacă Google știe că site-ul dvs. există și l-a accesat deja, veți vedea o listă de rezultate similară cu cea pentru academiabucovina.ro în imaginea de mai jos:

 

Dacă Google nu a găsit încă site-ul dvs., nu veți obține niciun rezultat, similar cu acesta:

Dacă site-ul dvs. este deja indexat, acest lucru este excelent, dar este posibil să existe îmbunătățiri. Restul etapelor din acest ghid vă vor ajuta să vă asigurați că site-ul dvs. este indexat la potențialul său maxim.

Instalați și configurați Google Analytics și Consola de căutare

Dacă nu sunteți deja familiarizați cu aceste instrumente gratuite Google, iată descriere rapidă:

Google Analytics:  statistici despre siteul dvs. numărul de vizitatori, timpul petrecut pe site, la ce pagini s-au uitat, de unde sunt, etc.

Consola de căutare Google (cunoscută anterior ca Google Webmaster Tools): vă permite să monitorizați diferite aspecte ale site-ului dvs. web, când a fost indexat ultima dată, eventualele erori de indexare, probleme de securitate etc.

Search Console vă permite, de asemenea, să gestionați câteva aspecte cheie despre modul în care apareți în rezultatele căutării și să trimiteți manual sitemap-uri – Voi acoperi toate acestea mai târziu în acest articol.

Pentru a configura Google Analytics, clic aici  și conectați-vă cu contul Google.

 Tutorial Google Analytics conectare cu worpress dar și creare cont

Dacă ai făcut totul corect corect ar trebui să fi ajuns cu bine la imaginea de mai sus. Pentru a nu lungi extrem de mult acest tutorial am să explic unde trebuie adăugat acel cod printr-un articol mic separat. Accesează-l prin butonul de mai jos apoi continuă tutorialul.

Felicitări! Ai terminat cu primul pas, sper că te-ai încălzit!

 Tutorial Google Search Console conectare cu worpress

Accesează site-ul Google Search Console de aici și vei fi redirecționat către următoarea pagină:

 

O să creez de asemenea un articol separat pentru acest pas, iar apoi continuăm aici setările pentru consolă pe care le putem face mult mai ușor dacă folosim anumite instrumente pentru wordpress.

 

Ghid WordPress -Tutorial Marketing Afiliat

Obținere Sitemap.xml

Yoast îți oferă cea mai simplă metodă de a obține fișierul sitemap, îl crează și actualizează constant în funcție de activitățile tale.

Totuși, ași dori să le ofer nota 10 pentru felul cum au ascuns accesul la site map. 😀

După instalarea modulului vei găsi în meniul principal din panoul de control WordPress o nouă categorie cu Titlul SEO.

Accesează Generale din acel sub meniu, apoi schimbați pe Funcționalități din meniul vertical.

Pentru a avea acces la link-ul cu sitemap-ul, dă click pe aceea bulină cu un ?. Dă click dreapta pe vezi harta și copiază link-ul.

Ar trebuii să fie astfel: domeniultău.ro/sitemap.xml

Găsești următorul pas mai jos.

Trimitere Sitemap.xml spre indexarea google

A venit momentul mult așteptat. Pasul final pentru indexarea site-ului tău. Dar, citește restul, conține încă câteva mici informații utile. 

După ce ai obținut link-ul sitemap-ului tău, intră din nou în consola de căutare google, mergi la butonul Sitemaps și introdu link-ul tău în acea căsuță apoi apasă pe trimite.

Felicitări!

Site-ul Tău poate fi găsit de google!

Mă bucur că ai avut răbdare să râmăi până aici. Mă bucur că și eu am avut răbdare să ajung aici!

 

Mai avem de străbătut încă câțiva pași pentru a completa cea ce o să putem numi de comun acord un ghid complet de marketing afiliat!

 

 

Întrebări frecvente

Cât de des ar trebuii să îmi trimit sitemap-ul la google?

Răspuns: Întregul sitemap nu trebuie trimis de fiecare dată când adaugi o postare. Cel mai sănătos pentru relația ta cu google ar fi un program de genul celui pe care o să îl exemplific mai jos.

-Trimiți o dată site-mapul complet

-Fiecare pagină nouă o indexezi imediat ce este completată și finisată.

Cum faci asta? copiază link-ul paginii și inseareazăl în consola google pentru a-l inspecta.

Dacă adresa este deja indexată vei vedea ceva asemănător cu imaginea atașată mai jos. Dacă nu este indexată, în partea dreaptă ai un buton pe care scrie : Solicitați Indexarea.

Dar, dacă nu ești sigur/ă de calitatea paginii tale, recomand să testezi pagina prin butonul din dreapta sus, o să verifice în timp real dacă totul este în regulă și poate fi indexată imediat.

Deci, sitemap-ul întreg nu îl trimiți la des. Dar recomand trimiterea lui totuși o dată la 2 săptămâni. înainte de a trimite indexarea, caută 5-10 articole vechi și caută lucruri pe care le poți îmbunătăți la ele, fă ceva modificări, asta pentru că google susține îmbunătățirea constantă a conținutului pentru a nu se demoda o dată cu trecerea timpului.

Sitemap-ul îl trimiți doar când faci modificări mari și ar dura prea mult să indexezi totul manual. Dar asta nu înseamnă că nu îți oferă avantaje dacă o faci din când în când. Fii atent doar să aibă conținut nou.

Recomand indexarea și pe bing și yahoo, o să adaug cât de curând un ghid și pentru ei.

Fii atent cu cine îți asociezi site-ul

Algoritmul google, în timpul indexării va căuta până și în istoricul tău din căutările google, chiar dacă pare ciudat, probabil o fac pentru a stabili un grad mai ridicat sau mai scăzut de încredere.

De asemenea google va căuta cu cine este asociat site-ul, pe ce alte site-uri/bloguri/platforme se găsesc link-uri către site-ul tău.

Crezând că ne facem publicitate, de multe ori doar ne rănim reputația în fața motorului de căutare. Unele platforme, bloguri sau site-uri au o reputație proastă, sunt considerate ca spam de motorul de căutare, fie au dat dovadă de  informație falsă sau pur și simplu sunt pline de conținut inutil.

Asociindu-te cu ei, google te va vedea asemenea, o posibilă sursă de spam care va fi inutilă deci nu trebuie promovată, va face tot posibilul să te evite chiar dacă ai conținut relevant și de foarte bună calitate.

Final!

 

Îți mulțumesc că ai citit acest tutorial, sper că ți-a fost de folos, am să continui să îl îmbunătățesc constant.

Ai reușit să îți cumperi un host? Vei avea nevoie de el pentru a-ți asigura randament deplin. 

Dacă nu dispui de banii necesari pentru achiziționarea uni serviciu de hostare nu ezita să mă contactezi! Lucrez la o platformă sponsorizare pentru tinerii antreprenori români, dacă o să avem posibilitatea te ajutăm cu drag. 

Fii un sprijin pentru ceilalți

Dacă ai bani te rog foarte mult să cumperi prin link-urile din acest tutorial, faptul că tu cumperi prin noi, va da șansa unui tânăr sau unei tinere să își înceapă aventura în antreprenoriat.

De asemenea dacă ai posibilitatea și dorești poți dona o sumă după bunul plac! Doar colaborând împreună putem construi o țară mai frumoasă!

 

Te aștept în partea următoare unde discutăm despre platforma Worpress, despre ce module o să ai nevoie și la ce or să te ajute.

O să discutăm din nou puțin despre cuvinte cheie și optimizare, dar de data asta despre conținut. O să optimizăm articole încât să fie pregătite de indexare și randament maxim.

În partea următoare o să găsești și programe alternative pentru cele plătite. Am descoperit de-a lungul timpului unele programe gratuite cu care poți avea randament mulțumitor până îți vei permite să cumperi unele profesionale.

Nu ezita să mă contactezi sau să lași mesaj dacă ai întrebări!